17 Nisan 2013 Çarşamba

ECON MC8000UE-S4 Firmware güncellenmesi

ECON MC8000UE-S4 Firmware Güncellmesi 

Modemin ön görünüşü



Modemin arka görünüşü





Conexant CX82310-14





gerekenler:
  1.  intel veya via chipsete sahip bir bilgisayar
  2. modemi açmak için bir adet tornavida
  3.  modem ile pc arası bağlatı için bir adet usb kablo
  4. 1 adet jumper
  5. usb flash programlayıcı yazılım
  6. ms-dos 
Downloads(kullanılan dosyalar)
 Uyarı:
Modeminizde sorun yoksa lütfen güncelleme yapmanıza gerek yoktur

1.adım modemin açılması
           4 vidayı tornavida yardımıyla açıyoruz
modemin alttan görünüşü


2.adım j9 soket pinlerinin bulunması
kartın sağ alt köşesinde bulunan pinler usb bağlantı pinleridir.
ECON MC8000UE-S4 kartı iç görünüşü

3.adım j9 soket pinlerinin usb kablonun bağlanması
usb kablosunun kablo uçlarını bu pinlere bağlıyoruz
jumper aşadaki gösterilen yere takıyoruz. (eski hdd yada anakartlardan bulabilirsiniz.)

J9 usb pin bağlantıları

J9 pinin bulunduğu yer

4.adım usb kablonun bilgisayara takılması
bir ucu modeme bağlı olan kablomuzu bilgisayarımıza bağlıyoruz.
Dikkat:
usb portlarında taktığımız kablo haricinde başka usb bir cihaz bağlı olmamalıdır.

5.adım bilgisayarın ve modemin çalıştırılması

6.adım ms-dos girilmesi
ben ms-dos live cd üzerinden boot ederek ms-dos çalıştırdım.
7.adım
 ms-dos üzerinden indirdimiz firmware dosyamızın içindeki rm_usb.bat dosyasının çalıştırılması.
burada modemi usb üzerinden tanıması gerekmektedir.
8.adım mac numaralarının girilmesi.
  • modemin lan porlarının üzerinde yazan mac numaralarından birini yazınız.
  • ikinci olarak bitiş mac numarasını isteyecektir.
  •  aynı numarayı tekrar giriniz sadece son iki karakteri FF yapınız .
9.adım firmware başarılı olarak yüklenmesi
  • mac adresini girdikten sonra firmware yazma başlıyacaktır 
  • firmware bittiğinde ingilizce olarak yazılım yüklemenin başarılı olduğuna dair mesaj 
  • yazacaktır. bundan sonra modeminizi ve bilgisayarı kaptabilirisiniz
10.adım  firmware modeme atıldıktan sonra test
modemi bilgisayarımıza Lan üzerinden bağlıyarak test ediyoruz.
 giriş adresi:10.0.0.2
kullanıcı adı : admin
şifre: epicrouter

Güncellenmiş Firmware sayfası
not:yapılan işlemler sonucu  oluşabilecek sorunlardan sorumlu olunmayacaktır.

Kaynak:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder